tombgirl
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Frissítések :D

Új frissítések itt lesznek:

- Angelina és Brad menüpontjában kető modul:D

Angelina és Brad menüpontba ujjabb részlet :D (2008.06.26)

Lara Modelleknél található 1 uj menüpont(2008.06.26)

*Új modul* lent a bal sarokban:D

Végigjátszás videóben:

-tomb raider 1

 

 

 

 

 

Kösszi hogy edig is kitartotatok még ha nem volt frissítés sem

 

 
**Chat**
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Számláló
Indulás: 2007-07-27
 
Elérhetőségeink

Danyella:

Msn: dancsi25@hotmail.com

E-mail: beac25@gmail.com

 

 

 

Gery:

Msn:

czirjakgergo@t-online.hu

E-mail:  

czirjakgergo@t-online.hu


 

 
Gyere
 
küldjé nekünk
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Lara elenségei
 
Milyen nap van??
2024. Augusztus
HKSCPSV
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
<<   >>
 
Szerinted??
Milyen platformra várod az Underworldot??

Ps2 (0 / 0%)
Xbox 360 (2 / 50%)
Pc (2 / 50%)

Szavazatok száma: 4

Létrehozás időpontja:
2008-02-01 10:27:13

Szavazás lezárva:
2008-04-30 21:04:22


Lezárt szavazások
 
Fan fic

Küldjetek nekem Fan Ficeket és én kirakom őket

 
Fan fic
 
Végigjátszások
 
szavazzz
Tetszik az új dizi??

NAgyonnagyonagyon jóóó
Király
tök jó
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Letöltések
 
Végigjátszás videóba:D
 
Tomb Raider The LAst Revoltution

Első pálya: Angkor Wat. Titkok száma 8.

A kezdő teremben szemben a kiugró részen találhatjuk az első arany koponyát (1/70). Kövessük mentorunkat, vigyázzunk a karókra, amik, ha rálépnénk felnyársalnának. Hagyjuk, Von Croy-ra a hatástalanítását. Menjünk le a vizesárokba és szedjük fel a második arany koponyát (2/70), ugorjuk át a rést, és fussunk tovább. A következő helyszínen gyakorolhatjuk az ugrást, és az ugrásból kapaszkodást, lent találhatjuk a harmadik arany koponyát (3/70). Ugráljunk, Von Croy után (a szövegelést a Numerikus 0-val ugorhatjuk át), kapaszkodjunk végig a résen és kapaszkodjunk fel. A következő helyszínen az úszást gyakorolhatjuk, lent a víz fenekén találjuk a negyedik arany koponyát (4/70), illetve két egészségügyi csomagot. Ússzunk oda, ahol fel tudjuk húzni magunkat, menjünk a karhoz, és úgy álljunk, hogy meg tudjuk húzni. A lenyíló rámpán át tud jönni hozzánk, Von Croy és mit, sem hederítve ránk elfut mellettünk (egyébként a rutinos játékosok biztos utálják velem együtt a gyakorlást), menjünk utána és másszunk fel a létrán egy szinttel feljebb. Húzzuk meg a kart, másszunk le, fussunk fel a lépcsőn és kapaszkodjunk végig a termen, ahol Von Croy mutatja. Kijutva a nyílt térbe tőlünk jobbra a sarokba találjuk meg az ötödik arany koponyát (5/70), kerüljük a varacskos disznókkal az érintkezést, és hagyjuk másra a piszkos munkát. Menjünk be a kapun és a karós teremben, forduljunk jobbra, ahol megtaláljuk a hatodik arany koponyát (6/70), menjünk ki, és Von Croy-ra hallgatva, négykézláb kússzunk be a résbe, az elágazásnál forduljunk balra és megtalálhatjuk a hetedik arany koponyát (7/70). Kússzunk vissza és tovább a nagy teremig, kis anim után megtaláljuk a hátizsákot. Húzzuk meg a kart és elgördül az útból a nagy kerék. Kússzunk ki, és fussunk le. Kerüljük ki a mérgezett nyilakat, másszunk fel és a két oroszlán között, fussunk a jobb v. a bal kapuhoz. A két kapu a verseny nehézségét változtatja majd a pálya végén. Jobb oldali a könnyebb, míg a bal a nehezebb. Várjunk még a bemenetellel, és menjünk vissza az utolsó nyolcadik arany koponyáért (8/70). A következő teremben középen fent láthatunk egy kötelet és két párkányt. A terem jobb oldalánál kapaszkodva és onnan négykézlábra felhúzva jutunk tovább. Álljunk a pallón a kötéllel pont szemközt, és ugorjunk rá. Kötélen a lengést úgy tudjuk előidézni, hogy a gyorsító gombot megnyomjuk. (Úgy tudunk lengés után a legmesszebb ugorni, hogy a kötél aljára mászunk, ott belengünk, és amikor a lábunk előrevetődik elengedjük a kapaszkodás gombot). Átjutva húzzuk meg a kart, és elgördül a két nagy kerék. Menjünk be és csússzunk le.

Második pálya: The Raceof Isis. Titkok száma: 0.

A versenyben a lényeg, hogy le kell győznünk a mestert. Ajánlatos az elején mentenünk egyet, így ha elrontjuk, csak visszatöltjük, és nem kell az eddigi tortúrát végigcsinálni. Ha győztünk gratulációt kapunk cserébe, de ha vesztünk sincs teljesen veszve minden, mert ugyanúgy folytatni tudjuk a kalandjainkat, csak bennünk fortyog majd, hogy legyőztek. Az anim.-ban láthatjuk nagytudású mesterünk, hogyan esik csapdába, és megmenekülésünket.

Egyiptom napjainkban.

Harmadik pálya: The Tomb of Seth. Titkok száma: 4.

Kezdéskor vegyük fel a jelzőfáját, ill. a sörétes puskát. A lukakban lelkes skorpiók lakoznak, akiket hagyjunk békén, vagy, ha előtte a Q3 nyúztuk, és még bennünk van az érzés, lőjük szét őket. Lefelé elindulva nemsokára egy sakált irthatunk ki és nem messze tőle jobbra, találunk egy nem is olyan mély árkot, ahol átugorva, és jobbra felmászva megtalálunk az első titkos helyet (9/70). A kapu melletti sötét résznél eü. csomagot találunk. Menjünk be az ajtón, és induljunk el jobbra le. A homokos terembe jussunk le, és tőlünk balra, egy bemélyedésben találjuk meg a második titkos helyet (10/70). Elimináljuk a skorpiókat, és nyúljunk be a falon lévő lyukakba, aminek hatására a homokos terem feltöltődik homokkal. Menjünk át a homokon, és vegyük fel a pulpitusról a tárgyakat (Horusz Szeme egy darabja). Felnyílik a kapu, amin továbbmenve és lefutva, egy pengés terembe jutunk. Hagyjuk kísérőnkre a hatástalanítását. Miután ez megtörtét fussunk be Horusz Szemének második darabjáért. Menjünk vissza a kötélig és ugorjunk fel rá. Átlendülve bejutunk a harmadik titkos helyre (11/70). Ott forgó pengék, és sakálok nehezítik Lara életét. Végül megtaláljuk az Uzi-t. Visszajutva a kötélhez menjünk jobbra az emblémához. Illesszük össze a két szemdarabot és rakjuk, használjuk a kapunál. Bemenve lőjük le a sakálokat. Egy nagy helyiségbe jutunk szemben velünk egy szfinx-el. Két oldalon tárgyakat vehetünk fel, lejutva egy zárt ajtóhoz, amitől kicsit visszafelé egy sötét részhez érünk, ahol bejuthatunk a lezárt terembe. Onnan jobbra felmenve egy olyan terembe juthatunk, aminek a padlóján jelek vannak, ill. a bejáratnál egy láncos kötél. Húzzuk meg a láncot. Az anim-ban látjuk, mint kísérőnk meggyújtja az alattunk lévő szobában lévő olajat. Menjünk kicsit vissza, csússzunk le, és a láncnál vegyük fel a sörétes puskát. Húzzuk meg a láncot és menjünk vissza az előző szobába. Lépjünk rá az első jelre, onnan ugrálva érintsük mind az öt jelet. Ennek eredményeként felnyílik a rács, és felvehetjük a homokórát. Menjünk le a lépcsőn, fussunk el a szfinx bal oldalánál, és menjünk be a terembe. Várjuk meg kísérőnket, aki kinyitja? a kaput. Lőjük le a skorpiókat, és menjünk át a szemközti szoborhoz, aminek a kezébe tegyük bele a homokórát. Ennek hatására a fenti teremből aláhullik a homok, és bejuthatunk a szfinx szájába. Menjünk vissza, a szfinx bal oldalánál láthatunk egy fali létrát, másszunk fel. Fent másszunk a szfinx fejére, jussunk át a túloldalra, ahol megleljük a negyedik titkos helyet (12/70). Jussunk vissza, húzzuk meg a kart, másszunk le és a kinyílt lyukba újabb, az ötödik titkos helyet, találunk (13/70).Másszunk be és lecsúszunk a következő pályára.

Negyedik pálya: Burial Chambers. Titkok száma: 5.

Csúszás közben ugorjunk fel, és megkapaszkodhatunk a pálya első titkos helyén (14/70). Leérve a terembe lőjük szét a vázákat, és vegyük fel a bennük lévő tárgyakat. Menjünk tovább, ahol felvehetjük Orion Kezét. Gyorsan ugorjunk baloldalra, ahol a második titkos hely van (15/70). Pengéket magunk mögött hagyva, lejutunk oda, ahol a falon használhatjuk Orion Kezét, aminek hatására elindul a pengében, penge masina. Tudjuk le, a szarkofág bal oldala mellett fussunk el, és a következő terembe a szobortól balra-hátra lent megtaláljuk a harmadik titkos helyet (16/70). Vegyük fel az eü. csomagot, és menjünk vissza a szarkofághoz. Ott vegyük fel a sarkokban lévő tárgyakat, és menjünk a szarkofág lábához. Lara felmászik a szarkofágra Az anim után, menjünk a szoborhoz, toljuk rá a bal oldali körre, aminek hatására kinyílik az egyik múmia mögötti fal. Lőjük addig, amíg elfekszik, utána fussunk el mellette. A nagy barlangba kijutva lőjük le a sakálokat. Láthatunk lent egy kaput, ahol egy kifeküdt múmia van, egy függőhidat kutyák, ill. egy mászható falat. Ha felfelé megyünk a mászófal felé, a központi oszloptól jobbra lefelé találjuk a negyedik titkos helyet (17/70). Kis kitérő után másszuk meg a falat, aminek a tetején találhatunk két vázát, és a terembe benn az Arany Kígyót. Megkaparintva életre kelnek a múmiák, akiket kerüljünk ki. Essünk le, és gyorsan fussunk át a hosszúkás terem közepén, mielőtt felnyársalnak a zöld pengék. Jussunk le a központi terembe. Vegyük az irányt a függőhíd felé. Kezdjünk el a lépcsőn felfelé haladni, és a felkelő sakálokat lőjük ki. A folyosó végén másszunk le a létrán. Most egy elég fura terembe jutottunk ki. Lemenve, másszunk fel az első kockára, ugorjunk át a szemközti platóra, ahonnan tovább ugorva bejutunk a pálya utolsó ötödik titkos helyére (18/70). Csússzunk le. Vegyük utunkat a középen található magaslatra, ahol találhatunk egy kart. Toljuk, meg és a kinyíló folyosóba menjünk be. Jussunk fel a fenti terembe, és toljuk meg a kart. Láthatjuk, hogy a szoba 90 fokkal elfordult. Menjünk vissza és a padlón le, vegyük fel Sziriusz Kezét. Jussunk ki a főterembe, át a túloldalra, ott lehúzzuk meg a láncot, és menjünk fel a lenyílt létrán. Tegyük be Sziriusz Kezét a foglaltba, erre leereszkedik egy kötél, amire átugorva bejutunk, a hőn áhított Skarabeusz Talizmán tárlójához. Menjünk a nagycsarnoknál lévő kapuhoz, ahol a helyükre tudjuk rakni a két tárgyat. A terem nagy örömünkre elkezd feltöltődni homokkal, viszont bánatunkra feléled a múmia. És ölelő karjai, közé akar minket tudni. Csaljuk magunk után, és mikor annyira megemelkedik a homok szintje, hagyjuk el múmiánkat, és vegyük az irányt a szabad ég felé. Lara rögtön nekiállt Horusz Amulettjének fordítására, ám amit a jelekből kiolvas, cseppet sem válik örömére. Évezredekkel ezelőtt Seth-et, a gonosz Istenséget elátkozták, vasszögekkel kibélelt márványkoporsóba helyezték melyet mágikus erejű tárgy segítségével zártak le. A ceremóniát Semerketh főpap celebrálta, végrehajtására pedig Seth unokaöccse, Horusz ügyelt. Szerencsére a rossz, csak akkor szabadulhat ki újra, ha valaki letépi a sírjára helyezett zára. Kiszabadulása az értékek pusztulásával, sáskajárással és dögvésszel fenyeget mindent, ami élő.

Ötödik pálya: Valley of The King�s. Titkok száma: 3.

Újra megkapva az irányítást, tegyük el láb alól, a ránk támadó tuaregeket. Miután ez megvan megkeressük az első titkos helyet (19/70), mely a bejárat oldalától balra lévő sötét üregben van. Innen kilépve menjünk át a szemközti oldalra, és felkapaszkodva a sziklákra megleljük a második titkos helyet (20/70). Vegyük fel eldobott slusszkulcsot, és indítsuk be vele a dzsipet. Kövessük ellenfelünket, aki ezt robbanó töltetekkel jutalmazza. Állítsuk le dzsipünket az ugrató előtt, és kapaszkodva másszunk le a szakadékba, ahol a résen bemászva megleljük a következő, harmadik titkos helyet (21/70). Ezek után már csak követnünk kell ellenfelünket a következő pályára.

Hatodik pálya: KV5. Titkok száma: 4.

Szálljunk ki a kocsiból, szedjük össze a tárgyakat, és a kocsival vegyük üldözőbe ellenfelünket. Romboljuk le az állványt, így a beduin elhalálozik. Az átjárónál szálljunk ki, és másszunk fel a sziklára, ahol megtaláljuk az első titkos helyet (22/70). Szálljunk vissza, menjünk a csukott kapuhoz, lőjük le a beduint, vegyük fel a tőle nem messze lévő tárgyat. Menjünk át a túloldalra, másszunk fel az állványra, szedjük fel a lőszert. Kövessük a falat, lőjük le a lemászó beduint, és essünk le a földszintre. Itt találjuk a kapunál a második titkos helyet (23/70). Jussunk vissza az állvány legtetejéig a kötéllel szembe. A kötél segítségével ugorjunk át, és húzzuk le a kapunyitó kart. Üljünk vissza és menjünk be a kapun. Álljunk meg és vegyük fel a tárgyakat. Autózzunk fel az emelkedőn és kerüljük el a tüskék gömbökkel való találkozást. Álljunk meg az emelkedő tetején és másszunk fel a harmadik titkos helyre (24/70). Kövessük ellenfelünket, és kiérve a nyílt terepre álljunk le. A középső szakadékban megfigyelhetünk kapaszkodókat. Használatával bejutunk a negyedik titkos helyre (25/70). Kövessük a pálya végéig ellenfelünket és átjutunk a következő pályára.

Hetedik pálya (először): Temple of Karnak. Titkok száma: 4.

Másszunk fel a romokra, onnan tovább a le térre. Szedjük le a két skorpiót, forduljunk balra. A bal szélső bejáraton menjünk be, és ereszkedjünk alá. Négykézláb bejutva felfedezzük a pálya első titkos helyét (26/70). Menjünk vissza a térre, és fel a bal oldali romokra. Vegyük fel a tárgyakat. A térre lejutva menjünk, be az oszlopos bejáraton. A szoba végében egy medencét találhatunk. Ugorjunk bele, és jobbra beúszva nyissuk ki a fali ajtót. Ússzunk be, és ahol levegőt tudunk venni ott a második titkos hely (27/70). Továbbúszva balra láthatunk egy rést oda beúszva, leljük meg a harmadik titkos helyet (28/70). Keveredjünk vissza a felszínre. Bejövet Lara nagyon megnézte a fenti emeletet. Tegyünk eleget kíváncsiságának. Fent láthatunk két lezárt tárlót, és hátul két kart, meghúzva szabaddá tehetjük az utat a tárlók felé. Vegyük fel a halotti vázát (Canopic Jar), és a tárgyakat. A térre kijutva menjünk fel bal oldali romokra, és tovább. Két helyen is bemehetünk a nagy csarnokba. A nagy lejárattól balra, a szemközti falon láthatunk, egy rést, amibe felkapaszkodva a negyedik titkos helyet találjuk (29/70). Lent, lőszert, és skorpiókat találunk. Kapaszkodjunk át a plafonon a terem túlsó oldalára. Az emelvényen a falban láthatunk egy lyukat, amibe nyúljunk bele, és a szemközti ajtó kinyílik. Menjünk oda, és nyúljunk bele, abba is. A kapcsolás hatására, lemegy a kehely egy szinttel lejjebb. Jussunk le. Lent láthatunk a falakban, egy-egy nyílást, amibe kell berakni a vázákat. Még ugyan csak egy vázánk van, de azt tegyük be az egyik nyílásba. Hatására az oszlopos teremben kinyílik egy kék ajtó. Jussunk oda és lecsúszva átjutunk a következő pályára.

Nyolcadik pálya (először): The Great Hypostyle Hall. Titkok száma: 0.

Kijutva a nyílt terepre, jobbra az oszlopoknál találunk két skorpiót és felvehető tárgyakat. Menjünk vissza és tovább a sötét emeletes teremhez. Fent skorpiókat, és tárgyakat találunk. Közlekedni a mennyezeten való kapaszkodással tudunk. Találhatunk egy homokos emelvényt, aminek a tetején lőszert, és az eü. csomagot találunk. Essünk le. Menjünk a szakadékhoz. Közben láthatjuk, mint Von Croy, és kísérete megérkezik, és utánunk veti magát. Ugorjuk át a szakadékot. Kijutva a következő nyílt terepre, balra a romok között találunk egy rést, amibe bemászva használhatjuk majd, a Hypostyle Kulcsot.

Kilencedik pálya (először): Sacred Lake. Titkok száma: 0.

 Másszunk ki az alagútból, és a ránk támadó krokodiloknak adjunk egy kis sörétet. Ússzunk át, a homokos részhez, ott is irtsuk ki a krokókat. Továbbfutva és jobbra továbbmenve, balra találhatunk egy bejárót. Óvatosan menjünk a sötét részeknél, lőjük le a denevéreket. Bejutunk egy terembe, ahol két függőleges oszlopot találunk, ill. a jobb oldalon egy bejáratot fenn. Ugorjunk rá az első oszlopra, forogjunk úgy, hogy egy hátraszaltóval át tudjunk ugrani a második oszlophoz. Felkapaszkodva és hátraugorva, eljutunk a bejárathoz. Kövessük a folyosó irányát, és bejutunk egy folyosóra, ahol egy láncos kötelet találunk. Húzzuk meg, mire a központi teremben kinyílik az eddig zárt ajtó. Vissza az oszlopokhoz, itt átugrálva az első oszlopra, és leereszkedve, hagyhatjuk el a termet. Vegyük fel a tárgyakat, ússzunk ki a felszínre, lőjük le a krokót. Ússzunk be, kint a két oldalon tárgyakat vehetünk fel. Középső falnál találunk, egy lehúzható kart, aminek hatására a padlóban megnyílik az út. Úszunk be, nyissuk ki a fali ajtót, vissza levegőért, ússzunk vissza egészen a tükrös szobáig. Útközben találhatunk, egy száraz részt, ahol levegőt tudunk venni. Menjünk vissza a tükörhöz. Láthatjuk magunkat a tükörben, és megfigyelhetjük a felettünk lévő egy kockányi szabad részt, ahol ki tudunk mászni. Ott találjuk a második halotti vázát (Canopic Jar). Felvétele után láthatjuk, hogy megnyílt az út a vizes szobában. Ússzunk vissza, és tovább a nyitott bejáraton.

Tizedik pálya (másodszor): Temple of Karnak. Titkok száma: 0.

Menjünk oda, ahol leestünk egy szinttel lejjebb, és használtuk az első vázát. Tegyük be a következő vázát is a fali foglalatba, aminek hatására, olyan anyag ömlik az eddig sodrásos vízbe, amitől a víz felülete megkeményedik. Menjünk boldogan rá, a vízre, fel a szoborhoz, le tovább a következő nyílt terepre. Lőjük le a krokókat, úszunk be a lenti bejáraton. Nyomjuk meg a gombot, mire a rács lehúzódik. Vegyük fel a Hypostyle Kulcsot, és láthatjuk amint a Nap Istennőjének Szobra elől, lenyílik a rács. Vegyük fel, jussunk ki a felszínre. Lőjük le a ránk vadászó tuaregeket, menjünk a kék ajtóhoz, és tovább.

Tizenegyedik pálya (másodszor): The Great Hypostyle Hall. Titkok száma: 0.

Most már meggyűlik a bajunk a tuaregekkel, de sokat ne foglalkozunk velük, adjunk nekik ólmot sokat. Menjünk oda, ahol a szikláktól eldugott rést látjuk. Az ajtónál használjuk új szerzeményünket a Hypostyle Kulcsot. A megnyílt ajtón menjünk be kalandunk újabb részéhez. Két oszlopos termet, ill. átjárót találunk. Lőjünk le mindenkit, aki ránk támad, ill. szedjük fel a tárgyakat. Célunk a hátsó terem jobb részénél, az emeleten meghúzni a kart. Az emeletre elég egyszerűen feljutunk, a termekbe viszont kapaszkodós mászással tudhatjuk le a távokat. Húzzuk meg a kart, mire az első terembe felnyílik a továbbjutást eddig akadályozó platform. Jussunk el odáig, kapaszkodjunk fel. Vegyük fel a tárgyakat, és ugorjunk el az oszlop mellett. Eléggé bosszantó nézetből láthatjuk hősnőnket. Menjünk az oszlopon lévő golyóhoz. Lőjünk bele a sörétes puskával, mire a golyó úgy gondolja, leesik és beszakítja a padlót. Menjünk le, tovább a megnyílt részhez. Ott le. Vegyük fel a folyosón lévő tárgyat. Vegyük utunkat a központi terembe, ahol egy üveg piramist és három termet találunk. Bemászva a termekbe tárgyakat és a plafonon egy-egy oszlopot találunk. Menjünk ki és a folyosón balra kétszer. A folyosó végén felkapaszkodhatunk egy szinttel feljebb. Itt a három terem felett találunk egy-egy tekerhető kart. Úgy állítsuk be a lenti oszlopokat, hogy a hegyük az üveg piramis felé nézzen. Ha megtettük mindhárom oszloppal, akkor menjünk a kristályos szobába, és húzzuk meg a láncot. Ha jól csináltunk mindent, akkor az oszlopok végeire rácsapódik valami, aminek hatására az oszlopokból fénysugár tőr elő a kristály felé. Nem sokáig bírja az üveg piramis ezt a túlterhelést, és megadja magát, és szétrobban. Így miénk, lehet a Napkorong. A robbanás másik hatása, hogy megnyílik egy lejárat, ahol bemenve a szent tóhoz jutunk.

Tizenkettedik pálya (másodszor): Sacred Lake. Titkok száma: 1.

Kombináljuk a Nap Istennőjének Szobrát, a most megszerzett Napkoronggal. Használjuk új tárgyunkat a két oszlop közötti feliratnál. A hatás nem marad el, felemelkedik az Istennő, és megnyitja a zárt ajtókat. Az északi ajtó mögött az eü. csomagot találunk, a kelti ajtón jöttünk be, a déli ajtó mögött az oszlopon lemenve a víz alatt a pálya egyetlen titkát találjuk (30/70), a nyugati ajtó mögött pedig a továbbjutás vár ránk. Menjünk be a nyugati ajtón, a középső oszlopra felmászva, rá tudunk kapaszkodni a felettünk húzódó emelet aljára. Kapaszkodva másszunk addig, míg fel tudunk menni egy szinttel feljebb. Keressük meg a fali rést, ugorjunk be az előttünk lévő résbe, közben bőszen irtsuk a ránk támadó denevéreket. Kisebb nagyobb ugrásokkal megtaláljuk a kivezető utat, a nyílt részhez. Menjünk közel a zárt kapuhoz. És csodáljuk meg a videó részletet.

Tizenharmadik pálya: Tomb of Semerkhet. Titkok száma: 7.

Kezdetnek, lőjük szét a két oldalon álló vázát, és vegyük fel a bennük lévő tárgyakat. Csússzunk le. Visszakapva az irányítást fussunk el a skarabeuszok előtt, kapaszkodjunk fel a mennyezetre, és függeszkedve haladjunk a szoba vége felé. Csússzunk le, kapaszkodjunk a középen látható rúdba, (ha gondoljuk, vegyük fel a fáklyát, és gyújtsuk meg), ereszkedjünk le. Három fali lyukat látunk, amibe nyúljunk be, közben éhes skarabeuszok rontanak ránk. Ha megvagyunk váljunk meg a fáklyától, másszunk fel, és a megnyílt ajtón menjünk be. Bezáródik utánunk, de ez ne izgasson minket. Nyissuk ki a bal oldali kettős ajtószárnyat. Jussunk el a lyukig, essünk le, és megláthatjuk a pálya főtermét. Középen egy �kinevet a végén� játék lebutított változatát láthatjuk, de ez maradjon későbbre. Baloldalon nem messze egy létrát láthatunk, jussunk oda másszunk fel rá és megtaláljuk az első titkos helyet (31/70). Menjünk vissza a beérkezési pontra. Fussunk le, jobbra a fali kapaszkodók segítségével másszunk fel. Tovább a következő teremig. Itt találhatunk két sakált, ill. tüzes lyukakat. A teremben a feladat, hogy az összes lyukba nyúljunk be, persze amikor elalszik a tűz. Ha megvagyunk, akkor feljön egy állvány. Segítségével átugorhatunk, a szemközti részhez, ahol találunk még egy tüzes lyukat, nyúljunk bele, mire a lenti tűzfal elalszik. Itt kifelé forduljunk bal felé, ereszkedjünk le és másszunk teljesen jobbra, a második tikos helyig (32/70). Jussunk le hát oda, és miénk a �ki nevet a végén� játékszabálya. És kinyílik a hozzá vezető út. Menjünk vissza a játékterembe, onnan tovább fel a falon. A játék lényege a következő. Ahány fehér részt forgatunk, annyit tudunk előre lépni, az általunk kiválasztott színnel. Továbbá, ha olyan részre lépünk, ahol az ellenfelünk van, akkor kiütjük, és azzal a bábuval kezdheti elölről, ill. ha olyan lapra, amin van festve valami, akkor forgathatunk még egyet. Most egy nagyon logikátlan dolgot tegyünk, veszítsük el a játékot, különben nem találjuk meg az összes titkos helyet. Egyébként, akkor sincs semmi baj, ha mi visszük be előbb a bábuinkat. Akkor feljönnek az állványok, azokon keresztül, át kell menni a terem túloldalára. De azért csak veszítsük el, a társasjátékot. A lecsapódó lyukon essünk be, csússzunk le, közben ugorjunk, ahol lapos területet látunk, és megérkeztünk a harmadik tikos helyhez (33/70). A központi oszlopon lecsúszhatunk a tárgyakért. Jussunk vissza. Csússzunk tovább, majd a leejtő végén kapaszkodjunk fel, az oszlopra. Lecsúszva megérkezünk egy központi terembe. Menjünk arra, amerre a lépcsők vannak, továbbjutva egy kart, és egy arany bábut láthatunk. Húzzuk a bábut, addig, amíg a két, oldali kalapácsig nem érünk. Húzzuk meg a kart, mire a bábut összetörik. A roncsai közt, megtaláljuk az első mozaikdarabot. Menjünk vissza a központi terembe, ugorjunk rá az első kötélre. Onnan lengjünk az alattunk, és szemben lévő aranyszínű ajtóhoz. Kinyitva a negyedik titkos helyet találjuk meg (34/70). Onnan kijőve, essünk le, másszunk fel a létrán, és fel a kockás szirtig. Láthatunk egy rést a falon, kússzunk be, és tovább bejutunk egy másik kalapácsos terembe. Toljuk egészen a kalapácsokig, a bábut mire összetörik, és megszerezhetjük a mozaik másik darabját. Menjünk vissza, fel a létrán, egészen a rúdig. A rúdon felmászva tárgyakat vehetünk fel. Jussunk le, illesszük össze a mozaikdarabokat. Tegyük bele a megfelelő foglalatba, mire az egyik ajtó kinyílik. A folyosóval szemközt a falon láthatunk egy kart, amire ráugorva, kialszanak a tüzes lapok. Annyi időnk van, amíg a zene szól. Tehát cselekedjünk gyorsan, forduljunk meg, fussunk a rudakig, másszunk fel rá, majd fent toljuk el a kalapácsokig az arany bábut. Ugorjunk el a tüzes lapról, vegyük fel az új ajtónyitó mozaikot. Illesszük bele a megfelelő foglalatba. Menjünk fel a lépcsőn egészen az új terembe. Láthatjuk amint, egy tüzes fel kezd felénk száguldani. Ne sokat várjunk, fussunk vissza az előző teremig, ott le, majd álljunk bele a vizes medencébe. Sikeres oltás után menjünk vissza az új terembe. Ugorjunk az első kötélre, onnan a középsőre, és tovább a harmadik kötélre. Ha belengünk, és tovább ugrunk a harmadik kötélről, akkor beugrunk a pálya ötödik titkos helyére (35/70). Ugorjunk vissza a harmadik kötélre, onnan tovább a folyosóra. A folyosó végén ugorjunk, a középső rudas területre. Másszunk fel, ugorjunk hátra, ugorjunk rá, és húzzuk le a fali kart. Jussunk vissza, és a felnyíló lapról, benyúlhatunk a fali lyukon. Dobjuk le a terem legaljára a fáklyát, jussunk oda, gyújtsuk meg a köteles szobában lévő lángról. Menjünk vissza a rudas szobába, két oldalt láthatunk két fáklyacsonkot. Gyújtsuk meg a csonkokat, mire középen kinyílik a csapóajtó. Leesve és továbbmenve találjuk meg a hatodik tikos helyet (36/70). Jussunk vissza, a köteleken ugráljunk végig, jussunk fel a rudas szoba legtetejére. Onnan tovább, a leejtős teremig. Forduljunk, meg húzzuk meg, a fali kart, erre feljön egy állvány. Menjünk az állványról egy szinttel feljebb, és megtaláljuk a hetedik titkos helyet (37/70). Ezek után már, csak a folyosót kell követnünk, és kijutunk a szarkofágos terembe.

Tizennegyedik pálya: Guardian of Semerkhet. Titkok száma: 3.

Essünk be a szarkofág melletti lyukba. Rohanás közben tigrisbukfenccel ugorjunk keresztül a kerek pengés csapdán. Csússzunk le a következő terembe. Keressük meg azt, a feljárót, amin fel tudunk állni, négykézláb másszunk be. Húzzuk meg a tárcsa karjait, míg az ajtó teljesen felnyitódik, fussunk és ugorjunk, míg át nem jutunk rajta. Innen már könnyen megszerezhetjük a Golden Vareus-t. Essünk le, hátul a létrán másszunk fel, majd hagyjuk el a termet. Illesszük be az új tárgyunkat a foglalatba, mire egy lézeres automata, kinyitja az egyik piramist. Vegyük fel belőle az Őr Kulcsát. Illesszük azt is a neki megfelelő zárba. Csússzunk le. Ha megfordulunk, a mennyezeten láthatunk egy kapaszkodós rész. Másszunk fel rá, addig, míg balra megpillantunk egy rést, bemenve találjuk a pálya első titkos helyét (38/70). Bent a lényeg, hogy minden lyukba kétszer kell belenyúlni, de vigyázzunk a bal oldali csapda, és skarabeuszok hullnak le a plafonról. Menjünk ki a központi folyosóra. Láthatjuk, ha elmegyünk egy ajtó mellett, az nagyot döng, de nem nyílik ki. Eljutunk egy olyan ajtóhoz, ami mellett, találunk egy kart. Húzzuk meg mire az ajtó, kiszakad a tokjából és egy bikaszerű lény, ront ránk. Nem érdemes rá lőszert pazarolni, mert halhatatlan. Fussunk be az ajtón, és addig, míg egy kis terembe érünk, ahol egy zárt ajtó, két fáklyacsonk, és egy fali lyuk található. Nyúljunk be, mire miénk lett egy fáklyacsonk. Fussunk oda vissza, ahol meg tudjuk gyújtani. Vissza a kis terembe, gyújtsuk meg a csonkokat, mire a zárt ajtó kinyílik. Ugorjunk be és megtaláltuk a második titkos helyet (39/70). Szedjük fel a tárgyakat, és irány vissza oda, ahol beestünk. Álljunk úgy, hogy a zárt ajtó mögöttünk legyen, és nézzük a bika rohamát, ugorjunk el az utolsó pillanatba, mire a bika betöri az ajtót. Menjünk be az új terembe. Járjunk el a fali mintáknál, úgy ahogy az ajtónál. Ha mind a hármat betörettük, akkor kinyílt a szemközti két ajtó. Vegyük először az irányt a jobboldali felé. Másszunk fel, és az emeleten megtaláljuk a harmadik titkos helyet (40/70). Jussunk le, és be a bal oldali ajtón, fel a létrán. A következő FMV-ből megtudhatjuk úti célunk következő állomását: Alexandria.

Tizenötödik pálya: Desert Railroad. Titkok száma: 3.

A következő pálya elég rövid viszont titkokban gazdag lesz. Mindjárt a kezdő vagonban húzzuk meg a kart, mire kinyílik a vagon ajtaja. Ugorjunk át a következő kocsiba, nyissuk ki az ajtót, menjünk be. Nyissuk ki az összes ajtót, a dobozokban tárgyakat találhatunk. Jussunk el az utolsó kocsiig, közben irtsuk az ellent. Álljunk az utolsó kocsi leghátuljához, kapaszkodjunk meg, és másszunk be az első titkos helyhez (41/70). Másszunk ki, felérve, a kocsi jobb oldalán középen találhatunk még egy ajtót, másszunk be oda is, és miénk a feszítővas, a lőszerekkel egyetemben. Használjuk a feszítővasat, a lenti ajtónyitóba, mire kinyílik az ajtó, lőjük le a felbukkanó tuareget. Átugorva a következő kocsira, már fel tudunk mászni a tetejére, csússzunk le, ugorjunk át, lőjük le az őrt. Szemben láthatunk egy beugrót, használjuk a feszítővasat, mire megnyílik az út a második titkos helyhez (42/70). Jussunk el a legelső vagonig. Az ajtóval szemközti dobozon használva a feszítővasat megtaláljuk a harmadik titkos helyet (43/70). Ezek után már csak a feszítővasat kell használnunk a második ajtónyitón, fussunk az ajtó felé, és átjutunk a következő pályára.

Tizenhatodik pálya: Alexandria. Titkok száma: 1.

A sötét résznél lőjük le a skorpiókat, vegyük fel a tárgyakat. Induljunk el bal felé a nyílt térre. Lőjük le az őrt, nyissunk be az első házba, lőjük le az őrt. Menjünk a nagy épülethez, nyissuk ki az ajtót, menjünk fel a lépcsőt. A fenti szobában Jean-Yves-vel találkozunk, aki felvilágosít minket, hogy meg kell szereznünk Kleopátra által eldugott Arany Páncélt. Vegyük fel a tartóról a tárgyakat, közte az irányzékot is. Menjünk ki az erkélyre, lőjük le az őröket, ugorjunk át. Ugorjunk a szemközti cseréptetőre, kapaszkodással araszoljunk jobbra, esés közben kapaszkodjunk meg a karban, és húzzuk meg. Menjünk be a szobába, és szembe megláthatjuk a pálya egyetlen titkos helyét (44/70). Menjünk tovább, és le a lépcsőn.

Tizenhetedik pálya: Coastal Ruins. Titkok száma: 0.

Fussunk le a lépcsőn, keressük meg az Egyiptian Adventure feliratú ajtót. Ne akadályozzon meg bennünket a tiltó tábla. Fussunk a tükrös szobába. A tükörbe láthatjuk a csapdákat, ill. a nyílpuskát. Szerezzük hát meg. Menjünk a céllövődéhez. Szereljük fel az irányzékot a nyílpuskára. Leérkezve ugorjunk jobbra, Nyomjuk meg a nézet gombot, ebben a nézetben, tudunk nagyítani, ill. kicsinyíteni. Lőjük le az összes célt, szerencsére az ugrásnak köszönhetően, a feljövő pengék nem nyársalnak fel minket. Menjünk a fej felé, szedjük fel a pénzdarabot. Másszunk ki, és vegyük az irányt a kígyóbűvölő felé. Dobjuk be a pénzt, mire a bábú, el kezd furulyázni. Valamiért elromlik a gép, és a feljövő kötél megmerevedik. Másszunk fel rá, ahol egy botot, ill. a falból kifeszített kampót találunk. Menjünk a rácsos részhez. Kombináljunk egy kampós botot, és azzal szedjük ki a kulcsot. Menjünk innen ki, és tovább. Kis úszkálás, és kapaszkodás után kiérünk a hegyoldalba. Kapaszkodjunk fel a jobb oldali dombra, és fussunk be a kapunk. Hatásunkra, megelevenedik két csontváz. Cseréljünk lőszer a nyílpuskában, és robbantsuk fel a csontikat. Egyébként, ahol nem tudjuk lelőni a mélységbe, a sörétes puskánkkal a csontikat, járjunk el ugyanígy. Jussunk fel, szedjük össze a tárgyakat, és nyissuk ki a kaput. Fussunk be rajta. A terem legvégébe nyomjuk be a fali kapcsolót, mire az alattunk lévő szobában feljön a padló. Vegyük utunkat a bejárathoz. Másszunk le a kő mellé, vegyük fel a fáklyacsonkot, gyújtsuk meg, és azzal a kötelet égessük el. Szerencsére ennek hatására, leesik a felhúzott kő a rés útjából. Dobjuk el a fáklyát, kapaszkodjunk be, nyissuk ki a kaput, menjünk az oszlopos szobába, húzzuk el az oszlopot, így kitámassza a mennyezetet. Vissza oda, ahol benyomtuk a fali kapcsolót.

Tizennyolcadik pálya: Catacombs. Titkok száma: 4.

Addig ügyeskedjünk az elhúzható tömbbel, míg a terem legvégébe eltoljuk. Ennek hatására kinyílik az ajtó, és elszabadul egy szellem, ami minket nézett ki rémisztgetése tárgyának. Fussunk be az ajtón, és keressünk egy madárszerű szobrocskát. Álljunk közvetlen közelébe mire a szellem, úgy gondolja elég volt mára az ijesztgetésből. Ugyanígy járjunk el a pálya összes szellemével. Ugorjunk a rúdra, ereszkedjünk le, tovább a kapcsolóhoz. Kapcsoljuk át, erre felnyílik a terem oldala, és egy nagy platformon találjuk magunkat. Csodáljuk meg a kilátást, ugorjunk rá az első kötélre, onnan a másodikra. Tőlünk balra a fal tetején, egy rést láthatunk, lendüljünk oda, ereszkedjünk le és megtaláljuk az első titkos helyet (45/70). Jussunk le, és tovább a lépcsőkön. A korsókat szétlőve tárgyakat lelhetünk, ez az egész pályára vonatkozik. Csússzunk le, másszunk ki a vízből, ugorjunk a kis részhez, onnan tovább a kapcsolóig. Toljuk el, mire kijönnek a falból a kövek. Rajuk ugrálva jussunk a vázáig, benne lőszert találunk. Kapaszkodással jussunk át a terem mások oldalára a kapcsolóhoz. Közben egy új szellem kezd ránk vadászni. Toljuk el a kapcsolót, ugorjunk a vízbe, ússzunk be a résbe, és pozícionáljunk a totem elé. Kinyuvasztva a szellemet, ússzunk ki. Lőjük le a csontikat, ugorjunk középre, onnan az új fali kövekre, onnan tovább a kapszkodós részre. Másszunk végig, és kijutunk egy újabb terembe. Ugorjunk a kötélre, onnan a csonti felé, robbantsuk fel a csontikat. Ugorjunk a középen álló oszlopra, és vegyük fel az első Trident-et. Keressük meg a létrát, közben irtsuk a csontikat. Másszunk fel a létrán, lőjük le az újabb csontit, és vegyük fel a második Trident-et. A középső rúdon feljuthatunk, közben a vázákból tárgyakat vehetünk föl. Kijutva a folyosó végén kinyílik az ajtó és a pálya elejére, jutunk vissza. Másszunk le újra, lőjük le a csontit, Ugorjunk rá, a jobb oldali létrára, onnan le, lent lőjük az újabb csontikat, majd a terem jobb oldalán található létrán másszunk fel. Le a lépcsőn, Kutassunk mindent át, lőjük a csontikat, majd a létrán másszunk fel. Itt is járjunk el ugyanúgy, mint az alsó szinten, másszunk fel a terem legtetejére a létrán. Bemenve a lőszeres bejáraton találjuk meg a harmadik Trident-et. Ugorjunk tovább. Jussunk el, a kötélig lendüljünk át. Onnan ugorjunk be a nyíláson, másszunk fel a rúdon, onnan tovább a létrán, és be a folyosóba. Szerezzük meg a negyedik trident-et. Lőjük le a közben feléledő csontikat. Láthatunk a padlón csontdarabokat. Lőjük szét mind az ötöt, mire a létrától nem messze lenyílik egy lap. Leesve megtaláljuk a második titkos helyet (46/70). Mikor felvettük, láthatunk egy kinyíló ajtót. Menjünk a rúdig, csússzunk le, ugorjunk át, forduljunk balra, és az utolsó platformnál láthatjuk a kinyílt ajtót. Bemenve találjuk a harmadik titkos helyet (47/70). Innen jussunk le teljesen a terem legaljáig. Menjünk be abba a terembe, ami fölött rácsot láthatunk. Bemenve egy lift visz minket fel a negyedik titkos helyig (48/70). Jussunk vissza a negyedik Trident helyéig, fel a létrán, nyissuk ki a két zárt ajtót, majd menjünk ki a dombos helyig. Vissza a Katakombákba, másszunk le a rúdon, onnan le a terem aljáig, majd vegyük az irányt a lépcsők felé.

Tizenkilencedik pálya: Temple of Poseidon. Titkok száma: 1.

Fel a lépcsőn, egészen a létráig, Le a létrán, és be a legközelebbi bejáraton, nemsokára két csonti akarja elállni az utunkat, de a robbanó nyilunknak nem bírnak ellenállni. Essünk le az üres medencénél. Forduljunk szembe a három bejárattal. Balra láthatunk egy rést, négykézláb mászva már miénk is a pálya egyetlen titkos helye (49/70). Másszunk fel, és irány a Poszeidon szobor. Tegyük fel a rúdjára az első Trident-et, mire zajt hallhatunk, és elindul a vízfolyam. Kifelé balra tárgyakat találhatunk a vázákban. Jussunk ki a fő terembe. Forduljunk balra, fussunk el a szoborig, ott fel a létrán. Fent tegyük be a helyére a Trident-et, lőjük le a csontit. Másszunk lefelé mire egy újabb szellem, kezd ránk vadászni. Menjünk ahhoz a létrához, amin lemásztunk, menjünk, fel ugorjunk hátra, és álljunk a szobor elé. Kis idő után a szellem hatástalanodik. Menjünk le és a másik két Trident-et, is rakjuk fel a szobor botjára. Ha jó csináltunk mindent mid a négy irányból folyik a víz. Ugorjunk a vízbe, ússzunk le, majd tovább, ki a medencéből, tovább, lőjük le a csontit. Menjünk tovább, essünk le. Két Újabb szellem vesz minket üldözőbe. Hagyjuk őket, inkább fussunk tovább a ládáig. Nyissuk ki és vegyük ki a páncél egyik karját. Közben két oldalt kinyílik az ajtó, menjünk be, és középen kapaszkodjunk fel a résbe. Másszunk be, és tovább a folyosón.

Huszadik pálya: Lost Library. Titkok száma: 3.

Kijutva a pálya fő termébe jutunk, mindkét oldalon három-három ajtót találunk, egy emeleti körfolyosót, ill. szemben egy nagy kétszárnyú ajtót. Kezdjük a bal első ajtóval. Nyissuk ki, menjünk be, és lőjük le a bádogkatonákat. Láthatunk még egy tekercset, de még nem vehetjük fel, vissza a fő terembe. Tovább a bal középső ajtóhoz. Itt a játék egyik legszemetebb csapdájával találkozhatunk. Csússzunk le a rúdon, közben a forgó penge rendesen veszi le az energiánkat. Jussunk le, és tovább, ha azt gondoltuk ez volt a legszemetebb csapda, akkor tévedtünk. Találunk egy másik rudat, ami körül ugyanúgy penge forog, de a nehézség az, hogy felfelé kell mennünk, és azt tudjuk, hogy lassabban megy. Feljutva kiérünk egy újabb terembe, lőjük le a bádogembert. Szembe a falon egy csillagot látunk, amit vegyünk magunkhoz. Szemben állva a bejárattal, menjünk a jobb oldali fogaskerékhez, aminek a végében egy létra vezet lefelé. Jussunk teljesen le és megtaláljuk az első titkos helyet (50/70). Menjünk fel, és tovább, az oszlopokig. Másszunk fel a bal oldali létrán, menjünk tovább, le a rúdon. Itt láthatunk még egy bádogembert, és egy fali foglalatot. Csináljunk ócskavasat a bádogosból, és tovább a szoba másik végébe. Le a létrán. Itt találunk egy újabb bádogembert egy lovon. Azért ne kíméljük, a bárdos oldaláról könnyen lelőhetjük a lóról. Lőjük újra le, mire egy kristályt hagy maga után. Menjünk a terem másik végébe, ahol egy szerkezetet látunk. Célozzuk be a gömböt, és lőjünk bele, mire felnyílik az ajtó. Bemenve találjuk a második titkos helyet (51/70). Menjünk vissza a foglalatig, tegyük bele a kristályt, mire a mellettünk lévő ajtó kinyílik. Menjünk be, húzzuk meg a láncot. Láthatjuk, hogy az alattunk lévő medencénél kinyílik egy ajtó. Jussunk vissza teljesen a fogaskerekekig, Vegyük utunkat a láncos szobáig, kerülgessük a láncokat, és továbbjutunk egy másik fogaskerékig, ill. a padlón lévő csapóajtóig. Nyissuk ki, essünk a vízbe, és ússzunk a nyitott ajtóig. Itt kapaszkodjunk ki a vízből, és miénk, lehet a csillag másik két darabja. Hagyjuk el teljesen a helységet, és jussunk vissza a fő terembe. Menjünk a jobb oldali középső ajtóhoz, nyissuk ki, menjünk le, amikor épp bejutunk a szobába két tüzes szellem, iramodik felénk. Fussunk el jobbra, és tovább a medencéig, várjunk a víz alatt, addig, amíg, mindkét szellem belecsapódik a vízbe, és a tüzük kihuny. Itt találhatunk egy furcsa mintát a padlón, és Lara felnéz a sötét lyukba. Tegyük ez mi is csak azzal a különbséggel, hogy a messzelátóval, amivel világítani is tudunk. Jegyezzük meg a színek elrendezését. Ezek után már csak a fő terem egyetlen zárt ajtaja vár ránk. Nyissuk ki, menjünk le. Láthatjuk a padlón, az előző mintát csak itt nagyban, ill. a csillagok foglalatán a falban. Tegyük be a csillagokat a foglalatba, és már az összes bolygót tudjuk mozgatni. Toljuk őket a leírás alapján a megfelelő helyükre. Ha véletlenül nem jegyeztük volna meg, és nincs kedvünk visszamenni, akkor úgy tudjuk megállapítani a bolygók rendes helyét, hogy ha a helyükön vannak, akkor egy kis fehér forgó bolygó jelenik meg fölötte. A bolygók helyes együttállása egy energiasugarat bocsát ki magából az ajtó felé, ennek hatására az ajtó kinyílik. Fussunk be közben, lőjük a vázákat, amik tárgyakat rejtenek. Nemsokára kijutunk egy dupla ajtószárnyig, és tőle jobbra egy új fejtörőig. Ha visszamegyünk a bal első szobába, a dupla ajtószárny kinyitásával, felvehetjük az eddig láthatatlan tekercset. Menjünk vissza a fejtörőig. Láthatunk hat kígyó alakú szobrot, lehúzható karral, aminek hatására a többi kígyó némelyik darabja kigyullad. Cél az, hogy az összes kígyó kigyulladjon. Elsőre elég nehéznek tűnik, de ha az óra járásával, ellentétes irányba meghúzod az összes kart, akkor célhoz érünk. Ha megcsináltuk, akkor középen egy építmény magasodik ki a földből. Másszunk fel rá, Fussunk át a körfolyosó, túloldalára, nyissunk be az első ajtón. Essünk le, csúszás közben ugorjunk, és kapaszkodjunk meg a létrában. Másszunk fel, ugorjunk innen jobbra, a párkányra, és megtaláltuk a harmadik titkos helyet (52/70). Essünk le, ugorva húzzuk meg a kart, mire egy kő emelkedik fel. Másszunk fel rá, onnan tovább, kapaszkodjunk fel, ugorjunk a sárkány fejére. Húzzuk meg a kötelet, csússzunk le, és kapaszkodjunk meg a sárkány szájában, húzzuk fel magunkat, és másszunk fel a rúdon. Menjünk balra, vegyük fel a fáklyacsonkot, álljunk valamelyik oldalra, és lángon gyújtsuk meg a csonkot. Fussunk tovább, és dobjuk a deszkapadlóra a fáklyát. Essünk le, és vegyük fel a padlóról a tekercset, amit nagyon nézünk. Jussunk vissza, az emeletre, és menjünk be a jobb hátsó ajtón. Itt tüzes szellem üldöz, nyissuk fel a csapóajtót, másszunk le, és fussunk a medencéig. Ha kihunyt a tüzes szellem, másszunk vissza, és vegyük fel a Pharos Pillart. Menjünk a bal hátsó terembe, itt láthatunk egy kottatartót, és egy lantot. Tegyük a tekercset a lantra. Belehasítunk a húrokba, mire kinyílik az egyik könyvespolc. Fussunk be rajta, és húzzuk meg a láncot, mire kinyílik a központi nagy ajtó.

Huszonegyedik pálya: Hall of Demetrius. Titkok száma: 1.

Menjünk be, a központi teremig. Menjünk fel a jobb oldali lépcsőn és szerezzük meg a Pharos Knot-ot. Irány a másik lépcső, felérve tekercset és Von Croy-t találunk. Visszakapva az irányítást, lőjük le a három tuareget, és menjünk oda vissza, ahol Von Croy ránk, küldte az embereit. Húzzuk meg a lámpát, mire Von Croy után, tudunk menni, és egyben a pálya egyetlen titkos helyére (53/70). Essünk le a lyukba, ússzunk ki, és vegyük, fel Von Croy törött szemüvegét, a lőszert. Kapaszkodjunk fel, és ki a szabadba. Ússzunk be a víz alatti folyosóba.

Huszonkettedik pálya: Pharos, Temple of Isis. Titkok száma: 0.

Essünk le a két szobor között, a vízbe. Ússzunk be a terembe, és a jobb oldali fali ajtót nyissuk ki. Ússzunk be, és hagyjuk el a medencét. Itt három lépcsősort láthatunk, három irányba. Kezdjük a bal oldali lépcsősorral, mikor bemegyünk a terembe, bezáródik mögöttünk az ajtó. Feladatunk a skarabeuszok kifeszítése a fali tartóból. A második után kinyílik a csapóajtó, essünk be, és az emeleten találunk még egy skarabeuszt, és egy felhúzót. Felvéve kinyílik a fenti teremajtaja, ahol bejöttünk. Menjünk fel a középső lépcsősoron. Közben láthatunk faládákat a padlón, amiket szétlőve tárgyakat vehetünk fel alóla. Ez egyébként a pálya összes ládájára igaz. A központi szerkezet körül három leejtőt láthatunk, ami egy termet, és skarabeuszokat rejt. Célunk, hogy az összes skarabeuszt vegyük fel. Ha végeztünk három ép skarabeusz, és két tőrt skarabeusz van nálunk. Menjünk fel az utolsó lépcsősoron.

Huszonharmadik pálya: Cleopatra's Palaces. Titkok száma: 1.

Ugorjunk bele a medencébe, és ússzunk a fali lyukig, nyúljunk bele, mire egy padlórészletet, láthatunk, Menjünk fel az emeletre, lőjük le a csontit. Álljunk a fali ajtóhoz, nyissuk ki, tegyük ugyanezt a következővel is. Essünk bele a lyukba, szerezzük meg a skarabeuszt. Menjünk vissza az előző pályára és tegyük bele a központi szerkezetbe mind a négy skarabeuszt. Ezek után felvehetjük a mechanikus skarabeuszt, amit kombináljunk a felhúzóval. Menjünk vissza, és álljunk a tüskés padlóhoz. Használjuk a skarabeuszt, amin végigaraszol a tüskék felett, és aktivizálja őket. Így mi már sértetlenül átjutunk. Tegyük ezt az összes ilyen helyen, és a termekben lévő ládákból szedjük fel a tárgyakat. A lépcső melletti részen találhatjuk a pálya egyetlen titkos helyét (54/70). Egy rácsos teremben, az egyik ládában találhatjuk meg a Pharos Knot-ot, ami a lépcsőnél lévő foglalatba illesszük be. Erre a mellettünk lévő ajtó kinyílik. Vegyük fel a kis e.ü. csomagot, és egy rövid animot láthatunk. Láthatjuk magunkat aranyba foglalva, forgó mezővel körülvéve. Az a lényeg, hogy ha a szobrunkat valaki megsérti, az ránk is hatással van. Jussunk fel a terem legtetejére, és közben lőjük a megelevenedő madarat, aki a szobrunkat veszi célba. Húzzuk meg a két oldalon található karokat, és nyúljunk bele a két fali lyukba. Mire miénk lesz a Hathor Effigy, és az Ornate Handle. Kombináljuk a két részt mire, egy Portal Guardian-t kapunk. Menjünk be, és le a lépcsőn. Nagy bánatunkra nem sok időt tudunk eltölteni Kleopátra trónján, mert két oldalról két őr lép elő, és energiasugarakkal lő minket. Ne hagyjuk magunkat, adjunk nekik robbanótöltetet. Elhalálozásuk után menjünk be, és vegyük ki a ládákból a maradék páncéldarabot. Így ha mindent jól csináltunk, akkor van két kéz-, két láb-, és egy mellpáncélunk. Essünk le, és fussunk a lépcső felé. Visszamentünk Alexandriába, de Jean-Yveset elrabolta ellenfelünk Von Croy. Utánaeredünk hát oldalkocsis motorunkon. Sáskaraj kering a sivatag felett, és Von Croy autójára, szállnak, akiből erre előtör a gonosz Seth.

Huszonnegyedik pálya (először): City of The Dead. Titkok száma: 2.

Egyből lőjük le a két őrt, akit balra találunk. Így felvehetjük a revolvert végül. Motorozzunk végig a pályán a zárt ajtóig, közben boldogan gázoljunk át az életünkre törő katonákon. Álljunk meg a kapunál, szálljunk le. Fussunk a bábuk felé, majd nyissuk ki az ajtót. Bent húzzuk el a halott katonát a rácsról, Menjünk vissza a motorhoz. Motorozzunk vissza a bukkanóhoz. Ott forduljunk balra. Másszunk fel a kőre, onnan kússzunk be a résen. Lent toljuk meg a kart, mire az előbbi terembe lévő ajtó felnyitódik. Másszunk fel oda, és négykézláb másszunk be a résen. Fent találunk egy másik kart is, amit toljunk el. Láthatjuk, hogy a felettünk lévő ajtó kinyílik Menjünk vissza a motorhoz, és ugrassunk az elzárt részre fel. Motorunk súlya alatt betörik a padló, és motorostul leesünk. Motorozzunk tovább, és a folyosó végénél bakra kitörhetjük a motorunkkal a falat. Menjünk vissza, és essünk le a vízbe. Másszunk, ki lőjük le a denevéreket, és fussunk le a leejtőn. A lépcsőtől jobbra láthatunk egy rést, amibe kapaszkodjunk végig, addig, amíg fel tudunk kapaszkodni. Forduljunk meg, és lőjük ki az ingát, mire egy fehér szellem kezd minket üldözni. Fussunk fel a lépcsőn, és essünk bele a medencébe. Arra azért vigyázzunk, hogy a szellem ott legyen a nyomunkban, és velünk együtt essen be a vízbe, mire a víz felületét megfagyassza. Menjünk újra fel a lépcsőn, és már át tudunk menni a másik oldalra a kapcsolóhoz. Toljuk, be mire egy ajtó nyílik ki. Menjünk be az ajtón, a falnál láthatunk egy sötét részt, amit feszítsünk ki, és bemenve megtaláljuk az első titkos helyet (55/70). Másszunk fel teljesen, és kapaszkodjunk végig. Futás, és ugrás után kapaszkodjunk meg a fali karban. Erre kinyílik a zárt kapu. Lőjük le az őrt, menjünk a motorunkhoz, és motorozzunk be az új részbe. Menjünk fel a terem legtetejére, és ugrassunk át a szemközti részhez. Itt találunk egy kart, amit ugyancsak toljunk meg. Erre lent feljön egy kő. Motorozzunk oda, másszunk fel rá. Nemsokára láthatunk egy kifulladt géppuskát, ami mellé ugorjunk fel, vegyük fel a lőszert. Fussunk be az általunk kinyitott ajtón, egészen a következő szabad térig. Itt vegyük elő a kolt-ot, és lőjünk bele a hordóban, ami a helikopter mellett van. A nagy robbanás a szemközti két géppuskát is lesöpri a ház tetejéről. Ugorjunk át, és toljuk el a kart. Kinyílik a továbbjutáshoz vezető kapu. Menjünk vissza az oldalkocsi motorunkhoz, és menjünk a kinyílt kapu felé. Ott, ahol legelőször lőtt ránk a géppuska, jobbra a ház kapujában megtaláljuk a gránátvetőt, ill. találhatunk egy nagy árkot. Hagyjuk az árkot majd későbbre, amikor már tud gyorsulni a motorunk. Egyébként átugorva, és az oszlopokon ugrálva, a tetőn találjuk meg, a második titkos helyet (56/70). Menjünk át a nagykapun a következő pályára.

Huszonötödik pálya (először): Chambers of Tulun. Titkok száma: 2.

Megérkezve végezzünk az őrökkel. Álljunk le a motorral a bejárat előtt. Vigyázzunk arra, hogy ne ugrassunk át a szakadékon bármennyire is csábit minket. Fussunk keresztül az épületen. Kijutva szembe fent láthatunk egy párkányt, ugorjunk fel rá, majd négykézláb menjünk tovább az első titkos helyre (57/70). Menjünk vissza az épületbe, majd tovább oda, ahol bejöttünk. Két oldalon fel tudunk kapaszkodni, és átugorni a szemközti részre. Jussunk fel az épület legtetejére. Fent láthatunk egy kart, két sima felületet, ill. egy kötelet. Ugorjunk rá a kötélre, és lengjünk a bejárattól balra elhelyezkedő sima felületre. Itt találjuk a pálya második titkos helyét (58/70). Fent gyakoroljuk a kötélről való ugrást a bejárat felett lévő területre. Ha már teljesen biztosak vagyunk a dolgunkba, hagyjuk el az épületet a második titok felé. Kerüljük meg az épületet, mire láthatunk egy felnyitódó ajtót, és az azt vezérlő kereket. Ha tovább megyünk, előjön rejtekhelyéről egy Minotaurusz, aki a földre csapva, energiahullámokat gerjeszt, ami elérve hozzánk sérülést okoz. Csaljuk be az épületbe. Jussunk fel a kapcsolóhoz, a jól megszokott útvonalon. Húzzuk meg a kart, mire az épület mindkét ajtaja bezárul. Gyorsan fussunk a kötélhez, ugorjunk rá, lendüljünk át a begyakorolt helyre, csússzunk le, és a motorunkhoz jutottunk. Motorunkkal ugrassunk át a szakadékon, kerüljük, meg az épületet hagyjuk a skarabeuszt, szálljunk le. Fussunk az ajtóműködtető szerkezethez, húzzuk meg párszor, fussunk be a felnyíló ajtón, kapaszkodjunk fel a létrára, és másszunk felfelé. Ha mindent gyorsan csináltunk, akkor épségben feljutunk a létra tetejére, mielőtt a Minotaurusz az energia hullámmal leverne a falról. Vessünk egy utolsó megvető pillantást üldözőnkre, és fussunk be a folyosón.

Huszonhatodik pálya (először): Citadel Gate. Titkok száma: 1.

Megérkezve szóba elegyedünk egy igencsak lesérült katonával, akit a teherautóhoz kellene elszállítanunk. Menjünk tovább, nemsokára kijutunk a Citadella Kapujához, amit egy sárkány őriz. Lőni felesleges, úgysincs rá hatással. Fussunk el előtte, és cselezzük ki a tűzlabdáit. Eljutunk egy kereszteződéshez. Válasszuk a jobb oldali utat. Lőjük le a krokót, négykézláb kússzunk be a résen. Itt tárgyakat találhatunk, plusz egy éhes krokót. Végezzünk vele, és másszunk be a jobb oldali részen. Itt szarkofágokat, kötelet, és hieroglifákat látunk. Sok értelme nincs a hieroglifák megfejtésének. Lent találunk három lehúzható kart. Húzzuk meg egymás után mind a hármat, erre az első szarkofág elhúzódik. Essünk le, használjuk a feszítővasat. Menjünk az első szarkofág hátuljához, kapaszkodjunk fel a párkányra. Húzzuk meg az itt található kart, mire a második szarkofág is elhúzódik. Essünk le, húzzuk le a kart, mire fent kinyílik egy ajtó. Menjünk oda, és tovább befelé az ajtón. Bent denevérek nehezítik az életünket. Kövessük a folyosót, erre egy sáskaraj támad ránk. Sétáljunk ki a párkányhoz, lőjük le a két denevért, ugorjunk a kötélre, forogjunk úgy, hogy a jobb oldali harang felé nézzünk. Lengésből ugorjunk a haranghoz, kapaszkodjunk meg, essünk le az alattunk látható réshez. Bemászva találjuk a pálya egyetlen titkos helyét (59/70). Sajnos innen csak leesni tudunk a szarkofágokhoz. Menjünk vissza a kötélhez, lengésből ugorjunk át a szemközti párkányra. Itt párkányról párkányra ugráljunk. Végezetül kijutunk egy nagy szakadékhoz. Futásból ugorjunk a jobb oldalon égő teherautó roncshoz. Lőjük le a skarabeuszokat. Menjünk a teherautó hátuljához, és vegyük fel a földön álló Nitrós palackot. Innen ugorjuk át a szakadékot a szemközti részhez jutva. Most már csak a pálya elhagyása a feladatunk. Fussunk vissza teljesen a katonához, onnan pedig vissza az előző pályához. Másszunk le, ugorjunk ki az alacsony résznél, fussunk el a Minotaurusz mellett. Szóra se méltassuk. Fussunk vissza a motorunkhoz. Szálljunk fel rá és hagyjuk el a pályát az emelkedőn.

Huszonhetedik pálya (először): Trenches. Titkok száma: 0.

Motorozzuk körbe a pályát, és üssük el a katonákat. Álljunk meg a pálmánál. Menjünk be, lőjük le a katonát, és vegyük az irányt a géppuska felé. Vessük magunkat a földre a legelső doboz takarásába, majd négykézláb másszunk el a bal oldali lőréshez. Ha mindent jól tettünk, akkor a géppuska még mindig az első doboz felé néz. Vegyük elő a kolt-ot, váltsunk át irányzó nézetbe. Célozzuk meg a géppuska hátsó tartályának piros részét. Belelőve, eddigi legkeményebb ellenfelünk vasreszelékké válik. Másszunk fel a dobozokra, és ugorjunk a géppuska helye feletti részhez. Kapaszkodjunk fel, majd essünk le. Következő sarok után láthatunk egy rést a padlón, másszunk be. Várjuk meg a csövek gőzkimaradását, és menjünk tovább. Bent lőjük le az őrt. Másszunk fel, és a következő géppuskával is végezzünk. Hagyjuk el a termet, lőjük le az őrt. Jobbra láthatunk egy rést. Másszunk be és vegyük fel a Weapon Code Kulcsot. Folytassuk utunkat tovább, kapaszkodjunk végig. Új kulcsunknak hála a géppuska nem lő ránk. Lőjük le az őrt. Feszítővasunkat használva szereljük ki a motorháztetőből a csövet. Kombináljuk a Nitrós palackot a csővel. Jussunk vissza oldalkocsis motorunkhoz, lépjünk a motorunkhoz, lépjünk be az Inventory-ba, álljunk rá a Nitrous Oxide Feeder-re, és használjuk. Ennek hatására Lara feltuningolja a motort. Menjünk vissza az előző pályára. Folytassuk utunkat vissza a City of The Death pályára. Az ott leírtak alapján, gyorsítva ugrassunk át a szakadékon, és a tetőn megtaláljuk a titkos helyet. Vissza a Chambers of Tulum pályára. Ugorjuk át a szakadékot. Pozícionáljunk úgy, hogy a lépcsőn gyorsítva fel tudjunk ugatni az emeletre. Felérve kinyílik az ajtó. Bent lőjük le az őröket. Menjünk be a szemközti bejáraton, vegyük fel a fáklyacsonkot. Menjünk vissza és le, lent nyissuk ki az ajtókat, lőjük le az őrt, és gyújtsuk meg a fali fáklyán a nálunk lévő csonkot. Égő fáklyával, menjünk vissza oda, ahol bejöttünk jussunk fel a zárt ajtóig. Tartsuk közel fáklyánkat a tűzjelzőhöz, mire beindul a tűzjelző, és az addig zárt ajtók kinyílnak. Bent toljuk el a kart, mire a doboz továbbító gép elindul, és ledob egy dobozt. Menjünk be abba a helységbe, ahol a doboz leesett. Másszunk fel rá, onnan ugorjunk át. Bent lőjünk bele a dobozokba, amik helyén tárgyakat találunk. Célozzuk be a lakatot, eresszünk bele egyet. Nyúljunk bele a fali lyukba, és miénk lett a Roof Key. Menjünk vissza a Trenches pályára. Álljunk meg a pálma mellett. Lőjünk bele a fenti résen lévő szürke kőbe. Fussunk be a kapun. Jobbra láthatunk egy lyukat, és egy lehúzható kart. Ugrás, kapaszkodás, és húzzuk meg a kart. Máris folytatni tudjuk utunkat. Kúszás-mászás után eljutunk a réshez. Kapaszkodjunk végig a már szabad résen, egészen a párkányig. Álljunk a függeszkedve mászható részhez. Másszunk át rajta a szemközti oldalra. Lőjük le az őrt. Menjünk a kapuhoz, használjuk a Roof Key-t. Ugorjunk át a szemközti épület falára. Kapaszkodjunk végig. Húzzuk fel magunkat, menjünk a réshez. Szemben láthatunk egy piros gombot. Lőjünk bele. Másszunk le, szálljunk fel a motorra, és ugrassunk át az előbb megnyitott ajtón. Ha jól csináltuk, akkor egy zárt ajtó-, és egy létrához érünk. Másszunk fel a létrán és menjünk be a folyosón.

Huszonnyolcadik pálya: Street Bazaar. Titkok száma: 1.

Másszunk le, menjünk az őrhöz. Rövid dialógus után nekünk adja a Detonátort. Menjünk a kocsi hátuljához, vegyük fel az emelőt. Menjünk az asztalhoz, és onnan vegyük fel az emelő felhúzó karját. Kombináljuk a két darabot. Nyomjuk be a falon látható gombot, mire kinyílik az ajtó. Jussunk fel az előző szoba tetejére. Függeszkedve másszunk át. Láthatunk két elektromos kapcsolószekrényt, lőjünk bele. Menjünk a fali réshez, kapaszkodjunk be. Bent használjuk az emelőt a párkányon, mire szabad az út ki a szabadba. Villámok cikáznak, de megfigyelhetjük, szinte csak egy helyre. Hátul ládákat találunk, szemben a beugróban egy másfajta ládát láthatunk, húzzuk meg, majd toljuk a villám felé. Belecsapva a villám átteszi székhelyét a függőfolyosóra. Menjünk a függőfolyosóra, és ugorjunk át a szemben lévő kapaszkodós részhez. Kapaszkodjunk végig majd, ugorjunk balra a benti köre. Továbbmenve találjuk a pálya egyetlen titkos helyét (60/70). Ugorjunk le a toronyba. Lent megtaláljuk az őrt, aki mellől felvehetjük Mine Position Data-t. Megkapjuk a választ az őr fejetlenségére, mivel ránk ront egy sebezhetetlen bika. Ügyeskedjünk úgy, hogy az összes ládát összetörje, így megnyílik a továbbjutáshoz vezető út. Menjünk fel a galériára, lőjük le az őrt, és csússzunk le. Visszajutunk a Trenches pályára. Menjünk a motorunkhoz, kapaszkodjunk fel a létrán és menjünk vissza a bazárhoz. Másszunk le. Menjünk ki a másik ajtón, lőjük le az őrt. Fussunk tovább balra, mire kiérünk az aknamezőhöz. Használjuk a Mine Position Data-t a Detonátoron. Nagy örömünkre felrobbantja az összes aknát. Ugorjunk a volt aknamezőre, nyomjuk meg a gombot és kinyílik a motor előtti ajtó. Üljünk fel rá, és haladjunk az emelkedőig. Ugorassunk át a már látott szakadékon. Motorozzunk el a sárkány előtt, egészen a katonáig. Segítségünkkel a sérült katona beül a teherautóba, és nagy sebességgel belerohan a kapu előtt álló sárkányba. Nagy robbanás követi tettét, de az ajtó felszabadul őrzőjétől.

Huszonkilencedik pálya: Citadel. Titkok száma: 2.

(Előfordulhat, hogy innentől nem lehet elérni az F5, F6, P, billentyűket. Ebben az esetben vissza kell töltenünk a játékot, és az előző animációt el kell léptetni, így megjavul a vezérlés.)

Menjünk be a központi terembe. Kiszabadítjuk fogságából Jean-Yves-t, aki figyelmeztet minket, Von Croy új személyazonosságára. Menjünk balra, húzzuk meg a kart, mire a kötél enged feszességéből. Irány fel a lépcsőn, találhatunk egy fáklyacsonkot, amit gyújtsunk is meg. Menjünk vissza, és gyújtsuk meg a fenti kötelet. Elég a kötél, és ennek hatására leomlik a fal, ami a padlón lyukat készít. Menjünk be, vízbe esve tárgyakat vehetünk fel. Menjünk a bal oldali lépcsős részhez. A lépcsőről ugorjunk fel, és kapaszkodva, menjünk a réshez, Ereszkedjünk le, és meglelhetjük az első titkos helyet (61/70). Lent körbe a terem falán rést láthatunk, kapaszkodjunk végig, fel essünk a sekély vízbe. Másszunk fel, toljuk meg a kapcsolót, mire a lenti folyosón kigyullad a tűz. Essünk le, a tűzhöz közel érve kialszanak, így tovább tudunk menni. Kiérünk egy terembe, ami négyfelé van osztva. Nézzük meg a tolható tárgyakon szereplő betűket. N, E, S, W (észak, kelet, dél, nyugat)(kelet, nyugat felcserélve). Nézzünk rá az iránytűre, és a szerint toljuk a kör négy sarkába az égtájakat jelölő tárgyakat, felcserélve a nyugatot, és keletet. Ha mindent jól csináltunk, kinyílik az összes zárt ajtó. Menjünk mindegyikbe be. Az egyikben egy láncos kötelet-, az egyikben egy csapóajtót-, míg a harmadikban egy kart találunk a földön. Menjünk a csapóajtós szobába, ugorjunk a vízbe, ússzunk be a bal oldali bejáróba, húzzuk meg a kart mire a csapóajtó, becsukódik. Ússzunk vissza, és tovább egyenesen a láncos szobáig. Másszunk ki, menjünk abba a szobába be, ahol a kar van. Toljuk el a kart, mire a csapóajtós szobában leeresztődik a víz. Menjünk a láncos szobába, ugorjunk a vízbe, ússzunk a következő terembe, ott válasszuk a jobb oldali folyosót, ami már szárazon van. Húzzuk meg a kart, mire a víz még lejjebb ereszkedik. Ugorjunk a vízbe, szedjük fel a tárgyakat, és hagyjuk el a szobát a láncos terem felé. Húzzuk meg a láncot, mire kinyílik a zárt ajtó. Menjünk be, kapaszkodjunk fel a résbe, és essünk le a következő szobába. Az animációból láthatott lovagok, csörtetnek felénk, és a vérünket kívánják. Felesleges lőszert pazarolni rájuk, úgyis már halottak, jobban úgy se tudnának meghalni. Inkább fussunk tovább fel az állványokig. Várjunk mire közel érnek hozzánk, és az erejükkel szétütik az állványt. Fussunk be, és kapaszkodjunk fel. Immár tőlük védve vagyunk. Bejutva a következő terembe vegyünk fel minden tárgyat. Forduljunk balra, ugorjunk fel, ereszkedjünk le, és nemsokára megtaláljuk a második titkos helyet (62/70). Egyetlen gondunk van csupán elkerülni a lovagokat. Csússzunk le, és menjünk a hátsó terembe. Itt Von Croy fogad minket, és az átállásunkat kéri. Ellenkező esetben a halálunkra fog törekedni. Lara természetesen ellentmond, kiveszi az Amulettet a falból, és kutyáival egyetemben bezárja Von Croy-t a barlangba.

Harmincadik pálya: Sphinx Complex. Titkok száma: 1.

Lőjük le az őröket. Az egyik után marad, egy kulcs, amit használni tudunk az ajtónál. Menjünk be. Két oldalon láthatunk két kapcsolót, és két őrt. Lőjük le a tuaregeket, és húzzuk meg a kapcsolót. Hatására kinyílik a központi kapu. Fussunk be. Jól kivitelezett ugrásokkal, balra haladjunk a zárt ajtóig. Onnan tovább a szakadékokon. Másszunk be négykézláb a résen, az épületbe. Lőjük le az őrt, ill. a rés előtti rácsot. Menjünk át a másik terembe, lőjük ki a rácsot, és a ránk rontó őröket. Vegyük fel a lapátfejet. Húzzuk el a szekrényeket, ami mögött található a pálya egyetlen titkos helye (63/70). Nyomjuk meg az ajtónyitó gombot. Lőjük le az őröket. Ugráljunk át a szakadékokon egészen a Szfinx lábáig. Menjünk a kőlaphoz, amit Lara el is olvas. Jussunk el ugrásokkal a Szfinx bal oldala melletti Zárt ajtóhoz. Lőjük le a tuaregeket, és a dobozokat. Az egyik rejti a lapát nyelét. Menjünk vissza a kőlaphoz. Kombináljuk össze a lapátnyelet, a lapátfejjel, és kész a lapátunk. Használjuk a repedezett földrésznél, és Lara kiáss egy nagy folyosóra vezető utat. Essünk le és fussunk a rácsos kapu felé.

Harmincegyedik pálya: Underneath The Sphinx. Titkok száma: 1.

Menjünk be és fussunk az egyik bikához. Jelenlétünkre feléled, és követni kezd. Ügyeskedjünk úgy, hogy be tudjuk zárni az egyik oldalsó kamrába. Tegyük ugyanezt a másik bikával is. Fussunk a földön heverő csontváz felé, ahol egy hieroglifa kódlapot találunk. ezzel ugyan nem fejtjük meg a három betűs hieroglifát, de betűt párosíthatunk hozzá. Feladatunk, hogy a hieroglifákat benyomva kinyithatjuk a rácsokat. A bal oldali középső rácson bemenve egy zárt kaput láthatunk, négy fali tartóval együtt. Ha messzelátónkkal felnézünk a tartó fölötti sötét részbe, megtudhatjuk az ajtónyitó kombinációkat. Jegyezzük fel, és ennek megfelelően nyomjuk be a hieroglifákat. (1: Madár, Nád, Háromszög. 2: M, H, N. 3: H, N, M. 4: H, M, N. 5: N, H, M.) Ezen kívül van még egy helység, jobb oldalon a bal szélső, ami, csak csapda, nincs benne semmi értékes. Szerezzük tehát meg a négy színes tárgyat. Abban a teremben, ahol, három rés van a padlón, (1) az egyikbe bemenve, találjuk a pálya egyetlen titkos helyét (64/70). A vizes teremben a következő jeleket keressük egymás után, Madár, Kéz, Lapos Kígyó, Nád, Kígyó 2. Illesszük be a tartókba a saját színükkel jelölt tárgyakat, és lőn kinyílik az ajtó. Bemenve négy tárgyat találunk négy különböző helyen. Gyorsan vegyük fel őket, mert a mennyezetről pengék forognak alá. Fussunk tovább.

Harminckettedik pálya: Menkaure's Pyramid. Titkok száma: 1.

Kapaszkodással húzzuk meg a fejünk felett lévő csapóajtó karját. Másszunk ki. Kint hatalmas skorpiókkal találkozhatunk, akik komoly sérülést tudnak nekünk okozni. Fussunk a piramis jobb végéhez. Ugrással jussunk tovább, menjünk az épülethez, nyissuk ki az ajtaját. Bent egy skorpió, és egy katona vívja élet halál harcát. Nyújtsunk segítséget a katonának, mire cserébe két kulccsal ajándékoz meg minket. Jussunk fel a zárt ajtóhoz, ott menjünk fel a jobb oldalán, ugorjunk át a kapu felett. Vegyük fel a tárgyat, és megtaláljuk az egyetlen titkos helyét (65/70). Vigyázzunk a ránk zúduló bogarakra. Nyissuk ki a kulcskészletünkkel, az ajtót, és menjünk be.

Harmincharmadik pálya: Inside Menkaure's Pyramid. Titkok száma: 1.

Kerüljük el az ingázó pengéket, fussunk le a lépcsőn. Álljunk meg ott, ahol Lara felnéz a magasban lévő csillagra. Ne legünk rest, lőjük hát szét azon nyomban. Ennek hatására a lenti csapóajtó megnyílik. Lőjük le a mumikat. Ereszkedjünk alá. Ugorjunk a kötélre, lengjünk be, és ugorjuk át a pengéket. Lőjük bőszen a mumikat. Láthatunk két köteles helységet. Menjünk először, a jobb oldalihoz. Kettős kötélugrás után megérkezünk egy kapcsolóhoz. Kapcsoljuk át, ami a másik helyiségből fel vezető utat nyitotta meg. Menjünk vissza, és be a baloldalra. Kettős ugrással jussunk át, másszunk ki. Rövid csata után miénk a Western Shaft Kulcs. Jussunk vissza teljesen az első mumikhoz. Menjünk fel a lépcsőn és hagyjuk el a piramist. Kint lőjük le a nagy skorpiót. És nyomjuk meg a kapcsolót. Ennek hatására a másik kis piramis teteje besüpped. Jussunk fel oda. Kapaszkodással menjünk le. Ugorjunk át az ingázó pengéken. Az utolsó penge magunk mögött tudása után húzzuk meg a láncot. Jussunk vissza az utolsó pengék közé, itt kapaszkodással, araszoljunk végig a mennyezeten. Kijutunk egy terembe, ahol lecsúszhatunk. Töltsük fel magunkat, ugorjunk jobb oldalra, csússzunk le, majd ugorjunk be a csúszós rész közé, és megtaláltuk a pálya egyetlen titkos helyét (66/70). Kapaszkodjunk fel, és csússzunk tovább. Kiérkeztünk oda, ahol beugrottunk. Másszunk ki a Szfinx elé. Jobbra láthatunk egy kettős zárt kaput. Menjünk oda, és illesszük a zárba kulcsunkat. Így megnyit az utunk tovább.

Harmincnegyedik pálya: The Mastabas. Titkok száma: 1.

Menjünk be a legelső szobába, feszítsük fel a padlót, menjünk le és megtaláltuk az egyetlen titkos helyét (67/70). Menjünk ki, lőjük le a sakált, menjünk a benzinkúthoz. Vegyük fel a benzines kannát. Menjük be a második szobába, nyissuk fel a csapóajtót. Nemsokára olyan szobába juthatunk, ahol a falon három oroszlánfej van. Lőjük le őket a falról, mire a hátsó ajtó kinyílik. Lőjük le a mumikat. Vegyük fel az üres kulacsot. Járjunk ugyanígy el az összes föld alatti teremben. Ha mindent jól csináltunk, akkor, egy üres vizes kulacs, e

 
***Idő***
 
For you
 
Minden :D
 
Képtárak
 
Angelina & brad
 
Link
 
Lararól amiket tudni kéne
 
Lara Modellek
 
Lara barátai
 
Képregény
 
Lara mindent lát
 
Segítségek

Fejléc: By Karus

Oldal: Angel25 & Gyery

Ne lopj tábla: Angel25

Gyere máskor is:Gery

Regizz Tábla:Angel25

Segítségek az oldalnak:Nono-Lara,Karus

KÖSZi Mindent

 

 
szavazzzz
Mia véleményed arról aki lop az oldaladról??

Kinyirnám!!! :@ (4 / 50%)
Dögöljön meg!!! (0 / 0%)
Fújjj...ez csalás (2 / 25%)
Nem nagyon érdekel (2 / 25%)
Nem tok mit tenni érte (0 / 0%)

Szavazatok száma: 8

Létrehozás időpontja:
2008-01-13 08:57:46

Szavazás lezárva:
2008-04-30 21:04:29


Lezárt szavazások
 
Regizz
 
Csalások
 
Szerinted
Szerinted összejön Lara és KUrtis

Bisztos
aha
szerintem jah
szerintem nemtom:D
talán
nem
dehogy
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hibák :S
 
Szerinted ???
Lezárt szavazások
 
Idézet

A legnemesebb kő az

Mely nem tűr karcolást,

A legnemesebb szív az

Mely inkább vérzik

De nem sebez meg mást!

 

 

Lásd a világot  egy homokszemben

az öröké valót egy órában

Őrizd a végtelent két kezedben

S az örökké valót  egy órában.

 
szavazzz
Lezárt szavazások
 
kiegészítök végigjátszása
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?